Este a fél ország fog részegen lecsúszni a lépcsőn az óvodás korú gyereke szánkóján a harmadikról, a másik fele meg a sürgősségin koccint a beteghordóval, mert a petárda pont rosszkor robbant fel. Én meg a youtube-t túrom, miután szembe jött az egyik kedvenc márkám promója két Lady Gaga klip között (hiába a két éves gyereknek Halász Jutka már nem pálya) és elfogott a kíváncsiság, hogy milyen minőségű reklámokkal próbálják piálásra venni az embereket a PR-osok mostanság... általában...
Reklám nélkül nincs eladás, úgy pedig nehéz profitot termelni. Ez mindenre igaz. Ahogy a hangsúly a televízióról a netre került át, a gyártók is igyekeztek ehhez a felülethez alkalmazkodni és hála az égnek sokkal életszagúbb, viccessebb, s néha szívbemarkoló dolgok születnek. Néhány frissen guberált vodka reklám, amit megéri legalább egyszer megnézni: (jah és BÚÉK!)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Bár nem vodkáról van szó, amikor először láttam ezt a promót, szó szerint bőgtem,
a reklámkészítő szakma egyik csúcsa:
MONDOM BÚÉK!